Ako nakupovať | Slovenka
Pre zvýšený počet objednávok (štandardne do 5 pracovných dní) sa dodacia lehota môže predĺžiť.

Nákup

Po výbere zvoleného tovaru kupujúci pridá tovar do nákupného košíka. Tovar v košíku je možné meniť, resp. odoberať. Pre ukončenie objednávky sa môže kupujúci zaregistrovať alebo ukončiť nákup aj bez registrácie.

Kupujúci je povinný skontrolovať správnosť údajov uvedených v objednávke, predovšetkým však email, aby mohol byť systémom eshopu automaticky informovaný o zaevidovaní objednávky a jej následnom odoslaní. Rovnako je kupujúci povinný venovať pozornosť vyplneniu telefónneho čísla, kde môže predávajúci kontaktovať kupujúceho pri vzniku prípadných problémov a mobilné telefónne číslo je nevyhnutné pri doručovaní zásielok.

V ponuke eshopu je ponúkaný tovar aktuálne dostupný skladom, pričom tento je v rámci možností priebežne dopĺňaný aj v prípade vypredania jednotlivých farieb alebo veľkostí.

Ak pri kontrole objednávky predávajúci zistí nedostupnosť objednaného tovaru, bude kontaktovať zákazníka telefonicky alebo emailom o možnosti náhrady za iný tovar alebo o storne chýbajúceho tovaru. V prípade, že kupujúci za tovar uhradil jeho cenu platbou predom, bude mu suma poukázaná na kupujúcim zadaný účet alebo iným dohodnutým spôsobom. Nová objednávka je platná po vzájomnej dohode medzi kupujúcim a predávajúcim.

 

Prebratie balíka

Pri prevzatí zásielky v prítomnosti doručovateľa je kupujúci povinný skontrolovať zásielku, či balík nie je poškodený a nie je k nemu priložená zápisnica o škode. V prípade poškodenia balíka je potrebné spísať s kuriérom, resp. doručovateľom protokol o škode. Doklad o zaplatení tovaru si kupujúci ponechá pre prípad uplatňovania možných reklamácií.

Predvoľby cookies

  • Vaše súkromie
  • Nevyhnutné cookies
  • Výkonnostné cookies
  • Funkčné cookies
  • Marketingové cookies