None

SLOVENKA-Silver obliekla posádku Nannini a Peggs

Slovenská firma SLOVENKA-Silver sa stala dodávateľom termobielizne a športového oblečenia pre posádku Nannini a Peggs na ceste okolo sveta GLOBAL OCEAN RACE 2011/12 Banská Bystrica, Slovensko, 5.augusta 2011.

Banská Bystrica, Slovensko, 5.augusta 2011.

Slovenská spoločnosť SLOVENKA-Silver so sídlom v Banskej Bystrici, Slovensko, sa zapojila do regaty Global Ocean Race 2011. Na tieto svetové jachtárske preteky okolo sveta cez päť kontinentov, dodala skipperom Marcovi Nanninimu a Paulovi Peggsovi termo bielizeň a športové oblečenie.  Čo spája slovenskú firmu s touto naoko čistou zahraničnou jachtárskou posádkou?  Marco Nannini je slovenský občan, jeho matka je zo Slovenska, Marco prežil v Bratislave niekoľko rokov svojho detstva, naučil sa tu aj slovenský jazyk a hrdo sa hlási k svojmu slovenskému pôvodu.

"Použil som oblečenie firmy SLOVENKA-Silver ako základnú vrstvu počas
mojej prvej transatlantickej sólo plavby OSTAR 2009 (the Original Single Handed Transtalantic Race) z anglického Plymouthu do Newportu (Boston) v USA  a zistil som, že tieto produkty sú veľmi kvalitné a pohodlné - udržiavali ma v teple keď som sa plavil cez neslávne ľadové polia Grand Banks Newfoundland. Voda mala iba 4°C a okolo mňa bolo asi pol tucta ľadovcov, ktoré som však nevidel, pretože som sa plavil vo veľmi hustej hmle, v týchto podmienkach je pocit tepla a pohodlia naozaj veľmi dôležitý. Používal som vtedy termo oblečenie firmy SLOVENKA-Silver a preto som dnes veľmi šťastný, že sa nás rozhodli podporiť na plavbe okolo sveta", povedal Marco.
SLOVENKA-Silver vyrába a dodáva tradičné pletené oblečenie od roku 1921 v širokej ponuke spodnej bielizne, nočnej bielizne, vrchného oblečenia, ale aj termo oblečenia pre voľný
čas a šport. Produkty sa predávajú pod značkami SLOVENKA a SiLVER v 25 firemných predajniach a piatich veľkoobchodných skladoch po celom Slovensku.
"Cieľom firmy SLOVENKA-Silver je rozširovať a modernizovať sortiment, pričom chceme zachovať úzky vzťah so zákazníkmi cez neustále rastúcu sieť firemných predajní. Sme radi, že Marco a Paul budú počas pretekov obliekať našu termo bielizeň a športové oblečenie a zviditeľnia tak naše značky mimo Slovenska ale i mimo Európy", povedala Iveta Čunderlíková, export manažér firmy SLOVENKA-Silver.

Sledujte priebeh pretekov na http://marconannini.com/sk

22.10.2011

SLOVENKA-Silver nám zabezpečuje pohodu, zatiaľ čo Novozélandčania útočia na čele flotily.

Každé tri hodiny dostávame  malý textový súbor obsahujúci pozície všetkých lodí vo flotile. Viete si predstaviť ako sa teda náš život na palube točí okolo tejto udalosti šesť krát denne, je to ako kukacie hodiny. Zakaždým, keď dostaneme súbor, dáme ho do nášho navigačného softvéru a môžeme si vypočítať koľko míľ prešla každá loď počas tých troch hodín.
Priznám, že odkedy sme opustili doldrums, plavba je pomerne nudná, akosi je rozťahaná. Odkedy sme boli v blízkosti afrického pobrežia, v poradí sa nič nezmenilo! Nič veľa, žiadne vzrušenie, pripomína mi to (bolo to v  Guinness?) scénu bezcitných hazardných hráčov , ktorí sa tam len mlátia.
Na čele flotily, konečne, veľké vzrušenie, videli sme ako BSL vykonalo taktickú otočku smerom k lepším vetrom a
možno sa jej podarí dostať sa na prvú pozíciu. Naše pacemakery skoro prestali pracovať, bol to najlepší spôsobom ako sa dostať tento týždeň do extázy, heglo ma to vo foteli, kde som sedel s pohárom čaju. Fandím BSL, bol by som nerád, ak by vyhrali Francúzi, oni, ako národ, by chceli vždy vyhrať. Bez toho, aby som príliš zovšeobecňoval, Halvard je Francúz, tak pravidlo sa musí potvrdiť...ak by vyhrali, nasledujúcich 12 mesiacov by nás učili prečo vyhrali, miesto toho, aby len pokrčili plecami alebo kašľali na nás, ako by urobili Briti. Správať sa takto je tá najlepšia vec, môžeš  sa tak správať, aj keď nevyhráš.
Medzitým sa naše osobné súperenie s Cessnou pokračuje, získali sme 25 míľ, pretože oni sa plavia v protivetre. Bohužiaľ, teraz  máme veľmi nepríjemných 6-12 hodín v slabých vetroch a je pravdepodobné, že oni sa budú plaviť rýchlejšie ako my, a tí, čo sú za
nami, sa zase priblížia. Ale to všetko je súčasťou tejto krásnej hry, ktorej hovoríme Monopol.
Dnes by sme  sa radi by sme poďakovali  jednému z našich technických sponzorov a partnerov, spoločnosti, ktorá nám poskytuje základnú technickú vrstvu oblečenia a termooblečenie pre celú regatu: SLOVENKA-Silver. Je to slovenská forma, ktorá dodáva oblečenie pod firemnými značkami SLOVENKA a Silver  prostredníctvom predajní v Slovensku  ako i cez zahraničných distribútorov. SLOVENKA-Silver  má veľmi ambiciózne plány, chce rozširovať svoju distribúciu nielen v Európe ale i po celom svete. My sme naozaj radi, že môžeme prispieť k realizácii týchto plánov a šíriť ich meno po svete, aby sa s ním spotrebitelia oboznámili. V tropických horúčavách sme nosili ich technické športové tričká, vyrobené tak, aby odsávali  z tela pot, mali sme v nich vynikajúci pocit sviežosti
aj v tom najteplejšom počasí. Počas ďalších dvoch etáp cez južné oceány budem nosiť ich termooblečenie a spodnú bielizeň, ktoré nám isto zabezpečí tak veľmi potrebné teplo. Albatrosy budú po nás len poškuľovať!

15.11.2011

Odovzdanie darov Úradu pre Slovákov žijúcich v zahraničí vo Vyšehradskom dome v Kapskom meste

Vo Vyšehradskom dome v Kapskom meste sa včera popoludní (14.11.2011) uskutočnilo stretnutie Slovákov žijúcich v Západo a Východo Kapskej provincii so slovensko-talianskou posádkou lode „Financial Crisis“, ktorá pod  slovenskou trikolórou a logom Úradu pre Slovákov žijúcich v zahraničí (ÚSŽZ) uskutočňuje plavbu okolo sveta. Nosnou ideou plavby je spojiť Slovákov žijúcich v zahraničí a odovzdať im posolstvo a dary ÚSŹZ.

Veľvyslanec L. Straka prevzal od posádky lode a zároveň odovzdal Slovákom žijúcim v uvedených provinciách dary  od Výkonného výboru ÚSŽZ (slovenské publikácie a upomienkové predmety).

Jachta pod vedením slovenského občana kapitána Marca Nanniniho ukončila prvú etapu plavby z Mallorky do Kapského mesta a umiestnila sa na 3. mieste v súťaži  jachtárskych regát - Global Ocean Race.   Loď sa z Kapského mesta bude plaviť do Wellingtonu na Novom Zélande, odtiaľ do Punta del Este v Uruguaji a potom do Charlestonu v USA, odkiaľ sa vráti späť na Mallorku.

7.6.2012

Global Ocean Race - prešli sme cieľovú líniu v Les Sables d´Olonne ako druhí! Je to nádherný spoločný výsledok - náš a váš, ktorí ste nás počas cesty okolo sveta podporovali a pomáhali nám, ďakujeme!

Posielame len krátku správu: sme v Les Sables d´Olonne! Posledné hodiny tejto Global Ocean Race boli veľmi intenzívne, dnes ráno bol vietor nárazový, doslova zametal našimi hlavami silou až 45 uzlov. Na jún je to neobvyklé počasie. Našťastie, v poslednom úseku prístupu k Les Sables, sa obloha začala vyčisťoval a vietor postupne utíchol. Okolo šiestej miestneho času sme šťastlivo prešli cez cieľovú líniu.

Neskoršie pošlem aktualizáciu, teraz je čas na oslavu! Zatiaľ naozaj srdečne ďakujem všetkým vám za podporu, len vďaka ktorej som sa dostal až sem! Získali sme druhé miesto!